niedziela, 4 grudnia 2016

DWA ŚWIATY część I

Ula Cieplak - młoda, wykształcona, skończone dwa kierunki studiów, znajomość trzech języków. Ale czy piękna? - tak piękna lecz życie jej nie rozpieszczało. Najpierw śmierć matki potem choroba ojca. I zapomniała całkiem o swoich potrzebach, o swoim wyglądzie. 
Paulina i Aleks Febo oraz Marek Dobrzański -  młodzi, wykształceni, piękni i bogaci.
Paulina i Aleks to rodzeństwo, którzy  w połowie mają włoskie korzenie. Marek Dobrzański to syn Krzysztofa i Heleny jedynych żyjących właścicieli F&D. Ona szczupła, wysoka, zawsze ubrana z klasą.
Panowie to dwaj młodzi, przystojni i wysportowani mężczyźni. 
Cała trójka jest obecnie współwłaścicielami firmy modowej Febo-Dobrzański. Marek jest prezesem, Aleks - dyrektorem finansowym, a Paulina lubi imprezy i jest od kontaktów z mediami.
Ula przez długi czas szukała pracy lecz przez wygląd było to utrudnione. Z Pauliną znają się z czasów studiów.
Ula gdy dostała pracę w F&D nie sądziła, że ktoś ją zauważy. Przecież to świat mody i bogactwa.
Gdy po raz kolejny usłyszała jak Marek i jego najlepszy przyjaciel jeszcze z czasów studiów się z niej naśmiewają. Uciekła do toalety z płaczem po drodze potrącając Paulinę.
- Ula co się stało? - pobiegła za nią Paulina.
- Ja się tu nie nadaję, to nie mój świat - odrzekła z płaczem Ula - chcę odejść, mam dość tych ciągłych upokorzeń - mówiła połykając łzy.
- Ula powiedz, kto tym razem, wiesz, że jestem twoją przyjaciółką i nie pozwolę aby źle cię tu traktowano. Pamiętaj ja też mam tu coś do powiedzenia - powiedziała Paula.
Ula sama nie wierzyła w to co słyszała. Ona i Paula jako przyjaciółki.
- Więc jak Ula powiesz mi, kto ci znów dokuczył? - dociekała Paulina, lecz miała już pewne podejrzenia. 
Ta w końcu nie wytrzymała i odparła. 
- Twój narzeczony i jego przyjaciel.
Ula proszę wróć do siebie na stanowisko i nie przejmuj się tymi dwoma idiotami. A ja sobie z nimi pogadam - powiedziała do niej.
Ula uspokoiła się i wróciła do pracy, a Paulina wściekła poszła najpierw do Aleksa.
- Witaj braciszku - odezwała się panna Febo.
- Witaj sorella, coś ty taka wściekła - spytał.
- Wiesz, przez tych dwóch kretynów Ula znowu płakała i nawet chce zwolnić się z pracy - rzekła.
- Co... czy oni nigdy nie dorosną? - Aleks miał już dosyć.
CDN...

4 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Paulina i Aleks nie Fe a Marek i Sebastian mocne FE. Kiedyś też napisałam miniaturkę w kilku częściach o dobrej Paulinie.
    Pozdrawiam miło.
    PS. Dobrze, że nie zamierzasz zniknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki to dopiero początek są już nowe części muszę je tylko wstawić.
      PS. Czytałam Twoje wszystkie opowiadania jak tylko na nie trafiłam i teraz już czytam na bieżąco.

      Usuń
    2. Mam takie pytanie jak zrobić aby na moim blogu było widać blogi, które polecam.

      Usuń
  2. Dokładnie nie pamiętam, ale układ a później po prawej bodajże dodaj gadżet.Jest tam kilka do wyboru.

    OdpowiedzUsuń